torsdag 11. oktober 2012

Ny lader = nye bilder :)


Beklager at det har blitt lite med blogginga for dere som er innom bloggen min i ny og ne, men årsaken er faktisk INGEN LADER TIL FOTOAPPARATET!! Nå har jeg sluttet å lete og kjøpt ny lader, så da dukker vel den andre opp ganske snart tenker jeg ;)


Har hatt en liten renovering på badet, for det var virkelig nødvendig... Og da var det like greit å ta noen bilder før noen beveger seg i nærheten av dette rommet. Med tre karer i huset, og to av de meget jaktinteressert, så skal jeg si deg at det danner seg fort hauger av både bløte jaktklær (som slettes ikke har noe å gjøre på badet), handuker i hopetall, ulltøy, badeleker (til minstemann) og +++. Så det er bare å hive seg rundt og ta bilder med en gang det er ryddet og vasket :)



Mamma og pappa pusset opp badet for noen år siden, så vi overtok et flott bad da vi flyttet inn i fjor. Det eneste vi har gjort er å male litt :)

FØR


ETTER




 Til helga arrangerer jeg og nabofrua Damenes aften for innbedte gressenker og ikke gressenker - i disse jakttider... Dette gleder vi oss stort til :) I kveld skal vi pynte og stæsje litt til den store kvelden! Jeg har selvsagt fått et gedigent munnsår, og det er jo typisk når man en sjelden gang skal pynte seg litt ekstra... Holder på med en hestekur nå, og håper at den (salva) virker som et skudd :) Ikke for det - et munnsår fra eller til skal ikke ødelegge kvelden. Regner med at det blir futt og fart når 20 damer i sin beste alder møtes for en morsom kveld med Singstar og godt drikke i glasset!



Dette var et lite livstegn fra meg! Nå skal jeg snart lage en egen Facebookside for mamma og min tante. Der skal de invitere slekt og vener til sin årlige julemesse, og i år blir den hjemme hos mamma :) Gledes!

Ha en fortsatt fin høstkveld!

- Cathrine -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!