torsdag 18. oktober 2012

KA VA D Æ SA!!!!

Ja, ka va d æ sa!?? Æ sa at vess vi kjøpe ny lader, så dokke dein ainner ladern opp!!

Nå har vi lett etter laderen til fotoapparatet siden storebrors konfirmasjon i mai, men ingen lader har vært å finne. Jeg har sett etter laderen på de rareste steder - ja til og med i fryseren ... (for der har jeg tidligere funnet både leppestift og tannkrem.)


Ikke om jeg skulle kjøpe ny lader, for det måtte jo være et sted i huset. Jeg brukte den på tidligmorgenen den dagen vi hadde konfirmasjon hjemme hos oss. Så tenkte jeg vel som så at den måtte jeg bare rydde unna fort som bare det - før vi dro til kirka ;) Og det gjorde jeg...

Lørdag kveld var det Damenes aften, og da jeg skulle ta med forskjellig stæsj for å pynte med, fant jeg ut at korga som har stått ubrukt lenge kunne være fin å ha med. Det var da LADEREN så dagens lys igjen! Da jeg åpna lokket for å legge nedi det jeg skulle ha med meg, så var det en sort og fin lader som kom til synet. Den har altså ligge i korga på stua hele tiden....

Ja, ja... To ladere er greit det også. Den vi kjøpte nå er en reiselader, så nå har vi ladere til all slags bruk, og å kjøpe en lader er jo en helt grei sak i utgangspunktet. MEN det å finne den andre laderen fire dager etterpå er ikke like greit. Den kunne ha holdt seg unna en stund til!

Som du ser har jeg laget ny heading på bloggen min. Ideen kom da jeg satt på do!! :) Der har jeg laget et veggbilde av en del gamle rammer. Rammene er malt hvite og limt sammen, og denne ideen har jeg nå laget som heading. Er ikke helt fornøyd med bildene i rammene, men skal endre dette en gang når jeg får ånden over meg! Følg med, følg med :)


Bildene i innlegget tok jeg i kveld. Har ikke rukket å "høstpynte" så mye utenfor huset enda, men har noen Erika stående inne. Tente lys, Erika og mørke kvelder er et godt tegn på at det er skikkelig høst både inne og ute.

Ha en fin kveld!!

- Cathrine -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!