mandag 22. oktober 2012

Bildene på toppen..

Da har jeg skiftet ut to av bildene på toppen, og nå føler jeg at disse bildene beskriver min stil og hva jeg liker å ha rundt meg :)

Inne hos oss er de fleste rom hvite, og jeg sverger til fargen CHI. Kjøkkenet er neste maleprosjekt for pr. i dag har det fargen EGGHVIT, og den er skikkelig gul mot fargen CHI. Egentlig helt ille i og med at det ikke er dør mellom kjøkken og stue...


Dette bildet viser at jeg er glad i hvitt:



En annen ting det er en del av i vårt hjem er TILDA-produkter. Jeg er så heldig å ha en kreativ tante som er superflink på å sy Tildaprodukter. Jeg er en stolt eier av noen av hennes produkter, og i tillegg elsker jeg TILDA-boksene som det stadig blir flere av her hjemme. De kjøpes på Ciro i Namsos, og kan brukes til alt mulig :)


Når jeg er i det kreative hjørnet så hender det at jeg dekorerer lys, og derfor måtte dette bilde være med!


På kjøkkenhylla står et av mine lyshus som jeg liker godt. I tillegg har våre to retrobokser med cornflakes fast plass her!! Minstemann er helt avhengig av at de til en hver tid er fylt opp, og da er det mor i huset som bestemmer innholdet i boksene. Noen ganger fylles de med kornblandinger som er litt sunnere en cornflakes :) Kalenderen på veggen har hengt der siden vi flyttet inn. Liker den også meget godt. Men det er bare et problem, og det er at den ikke er digital... Manuel flytting av dato og mnd passer ikke inn i vår familie :) Storebror i huset er vel den som oppdaterer kalenderen innimellom...


Til slutt valgte jeg å ta med et bilde av den tingen på stua som mannen i huset har fått hengt opp. Ja, for det er vel det eneste han har bestemt skal være i stua :) Etter en søknad som det var 10 års behandlingstid på, fikk han henge opp hjorten i trappenedgangen til kjellerstua... Bildene på veggen er arvegods, og viser bilder av tippoldeforeldre m.m. på min side. Lampa liker jeg godt (kjøpt på Bohus)


Det var det... Da fikk du vite hvorfor jeg valgte akkurat disse bildene på toppen av bloggen min :)

- Ha en fin kveld - 
For min del er det en skikkelig TV-kveld med "Jakten på kjærligheten", "71 grader Nord" og til slutt "Farmen" GLEDES :)

Cathrine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!