lørdag 13. oktober 2012

Impulskjøp!

Jeg har aldri vært noen veskedame, og kommer helt sikkert ikke til å bli det heller. Vesker låner jeg av mamma hvis jeg har behov for det :) Synes alltid det er fint å se fine vekser som henger på skuldra til mennesker jeg møter, men har faktisk ikke hatt noen kjøpetrang i veskeverdenen!


Men i går (da jeg endelig hadde funnet  de støvlettene jeg har hatt lyst på et helt år) dukker det plutselig opp en grønn veske i synsfeltet! Tanken var at den måtte jeg bare ha!! Jeg hater alt som har med dyremønster og krokodilleskinn og andre slike skinnting, men denne veska var bare lekker! 


Grønt skinn (som ikke er skinn), og som i tillegg ligner på krokodilleskinn - og som er mer damete enn noen andre ting jeg har hatt - DEN falt jeg for!

Da den grønne veska var kjøpt og betalt måtte jo mor i huset kjøpe noe annet grønt også - så i kveld på "Damenes aften" i bygda stiller jeg med lekker grønn veske, grønn neglelakk og grønn bukse :)



For en super kveld dette skal bli!!

God helg :)

- Cathrine - 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!