torsdag 8. mars 2012

superflott 40-års gave!

I dag kom mamma og pappa innom med bursdagsgave på forskudd til meg, og gjett om jeg ble glad!! Har i mange år ønsket meg symaskin, men det har aldri blitt til at jeg har brukt penger på dette. Men nå står den å skinner på kjøkkenet. Hvit og rosa - skinnende blank! Så nå må vel mor i huset blir mer kreativ og kjøpe seg litt tålmodighet, så skal du se jeg tryller fram mange herlige produkter utover våren...

Har store planer for alt som skal lages, men jeg tror ikke maskina er helautomatisk (!), så det blir vel ikke bare å legge frem tråd og stoff og vente på at symaskina tryller frem de vakreste produkter. Å nei da - jeg må nok bruke noe av det lille tålmodet jeg har, for det blir vel en del feiling og feiling og feiling til å begynne med :)


Første prosjekt er i hvert fall nye gardiner til kjøkkenet. Skal prøve meg på rulloppgardin. Håper bare å finne et fin vårlig/sommerlig stoff, for nå kan jeg jo skifte gardiner mange ganger i året :)

Har forresten vært litt kreativ denne uka, for jeg har tatt på meg oppdrag - Invitasjoner til konfirmasjon. Legger ut et bilde her, og det ligger flere bilder på denne siden.


Ha en fortsatt fin torsdagskveld :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!