søndag 6. november 2011

Damenes aften – en suksess!

Bordet dekket!

I dag kjennes kroppen og hodet tungt. Lattermusklene fikk kjørd seg i går kveld, så det kjennes godt i "kjakan" i dag ;) Tusen takk t aill som kom og bidro til en meget så trivelig og arti kveill!! :)



I går kveld hadde jeg invitert en del damer på mat, slarv og latter – og det ble både mat, slarv og latter i lange baner!

 Det enkle er ofte det beste - også når det gjelder borddekking. Brukte kongler, prismer og norgesglass, og det ble da ganske flott :) På hver tallerken laget jeg en liten pakke til hver gjest. I pakken lå forretten; en rosa karamell :) 

Jeg er nå sikker i mi sak: vi damer er verdensmestre når det gjelder sladder! Og så morsomt som det er å få høre nytt om alle andre, selv de man ikke kjenner. … Jeg er helt bak mål når det gjelder navn og ansikt, så for meg går det inn på en side av hodet og fort og gæli ut på den andre siden…  Men arti!

Det er ikke alltid like morsomt å innrømme at vi kvinner er god på sladder, men jeg tror og vet at vi er i hvert fall mye bedre enn menn på dette området! Tror vi damer er født med et eget gen for sladder, og det elsker jeg!!!




Fikk også koselige vertinnegaver, bl.a. dette flotte skiltet og fine juletrekuler. Det varmer alltid å få et slikt skilt ;) Tusen takk,- også for vin og Flittig Lise !

Etter litt mat og slarv var det leketid for alle damene. Bordlekene var til glede for de som hadde deltatt før, men til frustrasjon for de som ikke skjønte lekens kode… Men alle knakk etter hver kodene og satt glade og fornøyde da leken var over. Tror sannelig vi skålte for det også…

Spillet Cranium kom på bordet – og da ble det liv og røre. Her skal man  nynne, plystre, tegne, moddeleire, stave ord baklengst +++ Med andre ord et kreativt og morsomt spill.  


Her er det modelleiring, og oppgaven er lekegrind!

Når man har det morsomt går tiden fort, og plutselig var klokka meget så mye, og hodet hadde lyst til å hvile på puta.




 
Min nye Eva Solo kaffekanne. Fin ja!?

Da jeg våknet i dag måtte jeg bare le, for det første jeg tenkte på var stjernekommentaren i går kveld: ”Vil du bli millionær!!” Skjønn d dein som vil!!! Kommentaren førte til en latterbombe uten like… 


Over til noe helt annet: Minstemann var i Trønderavisa i går i forbindelse med åpninga av Rock City 11.11.11. Komsik - han har jo ikke så mye interesse for dette, og dermed det flotte svaret... 


Reagerte på at han sier at han spiller litt trompet (for det gjør han jo ikke!!), så da måtte jeg bare spørre han om dette. Svaret var som følger: Du veit jo mamma - æ spælle jo trompet på 17.mai!!!





Nå skal vi på kaffe hos mamma og pappa!
Ha en flott søndagskveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!