mandag 16. januar 2012

Treg start på året.




Starten på året har vært litt treg – både på bloggen og ellers. Ryggen er fortsatt ikke god, og trenger mye hvile. Jeg er ikke en tålmodig sjel, og blir stresset av å ikke kunne gjøre alt jeg ønsker. Men nå må jeg vel bare innse at dette kan ta tid. Akk og ve…


Bilde bak stolen skal IKKE være der...


Men jeg får gjort mye som jeg ellers aldri hadde gjort. Blant annet å rydde i gamle bilder (og det er mange…), jeg flytter plass på ting i skuffer og hyller, klipper hundens ørehår (!!!!!), går tur nesten hver dag, leser all reklame som kommer i posten, leser haugevis av bøker, spiller masse Wordfeud på storebrors iPad (kan fort bli avhengig…), ser på småfuglene på fuglebrettet, leser alle de gamle interiørbladene +++



 Ja, så dagene går – selv om de ofte blir litt lange :) Jeg GLEDER meg masse til at jeg kan jobbe litt mer!

Jeg har også hatt tid til å lete etter laderen til fotoapparatet, og jeg fant den i skuffa der den skal ligge… Ofte er øynene i veien når jeg leter etter ting! Så nå har jeg fått tatt noen nye bilder. Ikke mange, men det blir flere etter hvert. Er meget fornøyd med plasseringen av spisebordet etter den store omflyttingen. Det ble også en trivelig krok bak spisebordet. Bilder kommer… Det blir en del følgefeil når jeg flytter om. Speilet på veggen bak spisebordet MÅ flyttes, for nå henger det ikke riktig i forhold til møbleringa. Men vet ikke når det blir gjort, for handymannen mener det er unødvendig å flytte på speilet!


Mangler en haug med puter i benken, men må få av juletrekkene og på med nye :) 

Nå skal jeg spille litt Wordfeud før jeg finner senga! Har du ikke blitt hekta på spillet, så bli det! Jeg vil gjerne spille mot deg :)

Ha en fortsatt fin uke! I morgen skal jeg på jobb, og gleder meg masse!!


Den som sover synder ikke...

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!