mandag 9. januar 2012

Godt nytt år!


Litt treg start på det nye året når det gjelder bloggen, men jeg kommer snart med nye bilder! Har satt handymannen og storebror i sving, så nå er stua blitt annerledes og mye mer praktisk! Omflytting er min store hobby, men så lenge ryggen fortsatt er dårlig må "karan" i huset trø til.


Grunnen til den trege starten er forresten at laderen til fotoapparatet er sporløst forsvunnet. Regner med at den plutselig dukker opp slik at jeg får tatt noen bilder som jeg kan dele med mine lesere!!


Bildene i dette innlegget er fra GreenGates vårkatalog. Nå håper jeg bare at Kines Corner får selge produkter fra GreenGate. Det hadde vært helt toppers!


Nå gleder jeg meg til våren, men det er kanskje litt tidlig å begynne å glede seg, for snøen laver ned her nå :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!