lørdag 23. oktober 2010

Julegave i boks...

Da er enda en julegave i boks. Og denne gangen er det bokstavelig talt, for den ligger i en flott blomstrete boks. Tro hvem som er den heldige og finner denne gaven under treet i år? :) Egentlig burde jeg ha beholdt boksen selv, men tøflene ble levert fra mamma i denne boksen, og hun hadde vel ikke likt å se boksen hjemme hos meg, når dette skal være en julegave?...


Mamma tover og tover for tiden. Det meste skal selges på julemessa, men hun hadde tid til å tove disse nydelige tøflene til meg, slik at jeg kunne stryke enda en julegave på lista...



Skal prøve å få tatt noen bilder av det som skal selges på messa, men jeg er så distre at det er sjelden at kameraet er med på utflukter utenfor husets fire vegger...

Hmmm. Dette innlegget skal egentlig ligge under siden "Mammas kreative sider", men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få lagt det dit... Hmfrrfrrrf... Startproblemer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!