fredag 22. oktober 2010

Den første snøen...

Våknet tidlig av minstemann som skulle opp. Da var det ikke tid til litt kos ved siden av mamma - Vi skulle OPP! Vi startet dermed dagen med å bake kanelboller. Håpet er at noen av bollene kan fryses og brukes til bursdagsfeiring neste helg, men haugen har allerede minket betraktelig...


Etter bakinga måtte det skje noe mer - vi har jo tross alt høstferie! Ute er det hvitt og strålende solskinn, så da var det bare å finne frem vintertøye, og det er bra at noen er mer ivrig enn andre på utelek, for når jeg først kom meg ut fikk jeg gjort mye! Trampolinen (som ble tatt ned i går) ble lagt på garasjens hems, uteleker reddet fra det store snøfallet og krukker tømt og gjemt...

Har lyst til å få til et flott inngangsparti til jul, men med den stygge trappa, så frister det lite :( Handymannen i huset sier at vi ikke kan få gjort alt med en gang. Vi har jo tross alt akkurat flyttet inn... Jeg er vel enig innerst inne, men det hadde vært fint med ny trapp da!

Novemberkaktusen blomstrer, og da er det vel ikke lenge til jul... Oj, som jeg gleder meg til å pynte nystua.Har sikkert en haug av julepynt som ikke passer inn i vårt nye rede, men, men...

Nå hadde jeg da egentlig tenkt å legge inn en del bilder her, men det mases rundt meg om både det ene og det andre. I tillegg har jeg en hyperaktiv hund som biter på alt vi eier og har for tiden. Får vel ta meg en bloggstund senere i helgen.

Har forresten bestilt meg noen flotte lykter - gleder meg til de kommer i posten. Synes faktisk at Ellos har fått inn masse flotte ting.


Ønsker alle som leser bloggen en riktig god helg!

1 kommentar:

  1. Hei! Jeg bare lurer på om du har artikkelnr til den hvite lanternen fra ellos? De er utsolgt og får ikke søkt den opp uten artikkelnr. På forhånd takk for hjelpen. Mvh Mai Kristin

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!