søndag 14. november 2010

Julegaver og ny vaksemaskin...

Som dere leser av blogginnleggene mine, så er tankene mine innstilt på jul, jul og atter jul...
Nå begynner jeg å se enden på julegaveinnkjøpene, og de fleste gavene er allerede pakket inn.







 Til uka må jeg prøve å få laget noe såper og lys til julemessa, og i tillegg skal jeg, som sagt tidligere, sy 48 kalenderposer. Burde vel egentlig vært på Coop Extra og kjøpt meg en Singermaskin, men det er enklere å spørre noen om hjelp når jeg ikke har maskin selv… Litt utspekulert må det være lov å være! Tror forresten ikke at Singer vil være vennen min heller….

I går kom min nye vaskemaskin og tørketrommel i hus. Det var deilig! Det merkes at det ikke har blitt vakset klær på en uke! Tror den nye maskina har fått kjørd seg skikkelig i dag! Tørketrommelen er snedig, for det spiller en sang når den er ferdig! Da blir det jo arti`å vask kleia :)

 Minstemann i huset fikk seg en ny leke når maskinene var pakket ut. Han elsker å leke med alt som ikke er leker… Esken er nå blitt til et flott hus med dør, vinduer og pipe, og i natt har han visst tenkt å sove i sitt nye hus. Det er skikkelig fint med den store eska midt på stuegulvet...



Avslutter helgas blogg med bilde av mamma (op pappas...) nye veggklokke. Den er lekker! :)



Ønsker alle en riktig flott arbeidsuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!