søndag 14. november 2010

Julegavehandel hos mamma og farsdagsfeiring

I dag har jeg vært hos mamma og kjøpt julegaver. Det bugner av tovet votter, engler, kremmer hus + mye mer, så det var bare å velge og vrake… Hun masseproduserer nå, fordi det er julemesse snart.
Her kommer det bilder av et lite utvalg av det som skal selges på messa. Kom å kjøp :)













Sa forrige uke at jeg skulle legge ut plakaten til julemessa, men det kommer ikke til å skje! Grunnen er at PC-en min har atter en gang kollapset. Nå blir det ny PC! Har egentlig lyst på Mac, men lommeboka har mest lyst på en ordinær liten bærbar PC. Vi får se hvem som seirer

I dag er det farsdag, og vi har spist masse kaker hjemme hos mamma og pappa. Var egentlig bedt på middag hos svigermor og svigerfar, men handymannen i huset sliter med krystallsyken, og da er det best å holde seg hjemme!


 
Ååå! Som jeg gleder meg til jul! Fikk førjulsgave av mamma i dag, og fikk kjempe lyst til å begynne å pynte huset til julehus… Litt for tidlig, men første søndag i advent starter jeg!

Det blir nok enda et blogginnlegg fra meg i kveld... Den som følger med får se! Nå er det tid for isspising før minstemann skal til sengs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!