mandag 19. november 2012

Ketchup - en nødvendighet


Ketchup er en stor del av hverdagen til minstemann i huset. Når maten ikke smaker godt (som den ofte ikke gjør), så tar han en stooor dæsj med ketchp på toppen, og da går både potet og fisk ned… 


Her om dagen var det litt av et syn som møtte meg da jeg åpnet kjøleskapsdøra! 7 flasker ketchup lyste mot meg, for her i huset har vi et enormt forbruk av denne varen.. Vi kjøper inn i tide og utide, for er det tomt for denne røde delikatessen – så er det KRISE i heimen. Måtte bare ta et par bilder!



Når vi nå befinner oss på kjøkkenet kan jeg like gjerne vise noen bilder fra spisekroken før den endrer seg til et mer juleutseende! 




Gleder meg masse til å pynte til jul, og det skjer allerede 1. søndag i advent.





Ha en flott dag, og snart er det jul!
- Cathrine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!