onsdag 25. april 2012

Travel tid....

Hei og hopp! Det er travle tider, for konfirmasjonen nærmer seg med stormskritt, men her kommer en pitte liten oppdatering :) Trappa er malt, men jeg er dessverre ikke fornøyd med resultatet. Grrr... Bilder kommer når jeg får fikset litt på ting og tang! Har malt trinnene mørke grå, men det ble en del søl på det hvite, og dette er pirkarbeid uten sidestykke!!!!! Å så med mitt tålmod da!!
Her er to førbilder...



Pappa har gjort storarbeid på kjøkkenet, og nå er det blitt ny benkplate, vask, kjøkkenvifte, platetopp +++ Bilder kommer, men ikke enda!! Her ble det også følgefeil pga av at benkplate og kjøkkenbord ble fullstendig kræsj i farger, så nå har kjøkkenbordet fått seg et strøk med interiørbeis, og resultatet ble bra! Har hatt storveis hjelp av mamma denne uka, for hun har rundvasket kjøkken og WC, vasket vinduer og klær!! Heldig som jeg er :)

I kveld skal jeg kose meg sammen med flotte damer på pakkebonko til naboen, og det skal bli en fornøyelse å komme ut av huset! 

Oppdatering med før- og etterbilder kommer, men antakelig ikke før etter den store dagen!

Ha en fortsatt flott vår!

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!