torsdag 9. februar 2012

Skogen i huset



Da vi var ute på en av våre spreke gåturer her om dagen kom jeg plutselig på at jeg skulle ta med meg litt av skogen hjem. Litt kvister i hus er vel bare lekkert tenkte jeg, og så var det bare å vasse i litt snø - bryte noen flotte kvister og  vips, så ble det ny pynt i hjemmet. Å vass i snø er vel litt overdrevent, for kvistene sto ca en halv meter fra veikanten... 







Mannen i huset ristet bare på hodet da skogen og jeg kom hjem, men etter  at kvistene ble satt i system har det ikke kommet flere kommentarer eller rare hodebevegelser :)





Tre av kvistene fikk plass på spisebordet, og den største kvisten pynter nå opp vår lille gjestegang. Ja, for det er en gjestegang! Gangen vi bruker egner seg ikke på bloggen, for det er en bruksgang der sko og klær råder.... Planlegger en renovering av bruksgangen, men har enda ikke kommet på så mange lure ting, så den ligger langt ned på lista over ting som skal gjøres her i huset.




Ha en fortsatt flott vinterdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!