torsdag 7. april 2011

Våren kommer snart...

Da er april godt i gang, og jeg lengter etter sommer og sol! Snøsmeltinga skjer fort, for vår Herre har visst åpnet slusene på vidt gap!! Men det er fortsatt mye snø utenfor døra... Jeg nyter vårstemningen inne i stedet. Her blomstrer både hortensia, tulipaner og roser side om side!






Tester ut fotoprogrammet på macen, men ser at dette IKKE ble vellykket. Orker ikke å redigere bildene igjen, så det får være for denne gangen...


Nye boligpluss er endelig kommet, så mens jeg venter på vår og sommer får jeg kose meg med bladet og få en vårstemning av alle de flotte bildene... Må bare til mamma og låne det først :)


Har så smått begynt å tenke på sommerens blomster og må vel kjøpe inn frø for såing. Hvert år bestemmer jeg meg for at dette er siste gang jeg sår (pga. av all jobbing med tynning, jord og vanning...), men når våren kommer må jeg bare til igjen!! Noen av året sommerblosmter som skal i potter og melkekartonger:

Bildene er hentet fra Plantasjen.no 





Liljeblomstrende tulipan. Nydelig!

Har akkurat kommet inn fra en kort trimtur med bikkja, og teen er snart ferdig. Sitter ved kjøkkenbordet og ser mot hylla der noen av mine kokebøker står. jeg hadde egentlig tenkt å legge papir på alle sammen, men nå har jeg brukt opp det flotte Tildapapiret til gaveinnpakning. 



Må vel ta en titt på Panduros sider for å se om de har fått inn nye design som passer til det jeg allerede har kjøpt. Hvis ikke er det vel bare å legge nytt papir på alle. Har veldig lyst på rødt og lyseblått papir med hvite prikker... 


Det var dagens hjertesukk over ting som står på listen for BØR GJØRES. Listen er ikke skrevet ned, men ligger godt lagret i mitt hode :)

I og med at vi er litt på vent med det meste, så har jeg ikke hatt så mange kreative prosjekt den siste tiden. Nå er det snart på tide å pakke sammen alt vi akkurat har pakket ut, for til sommeren flytter vi!! Takstmannen kommer på mandag, og vi håper at noen vi kjøpe huset vårt i løpet av 2011!!!

Ha en fortsatt fin kveld!



Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!