fredag 2. mars 2012

Noe nytt til hjemmet


Det er travelt med valp i huset, så det blir ikke mye tid til foto og skriving av blogg :) Her kommer det et lite innlegg som viser noen nye detaljer. Buddafiguren fant jeg på Black design-butikken i Namsos. Det er min første budda, og kanskje blir det flere. Synes de er stilige! Nå har den fått plass på lysfatet på spisebordet.




Det er snart vår, og da får jeg alltid lyst på noe nytt. Ofte frister det med litt farger når våren kommer, og da jeg var innom Kines Corner fant jeg disse nydelige kopptuene fra Aspegren. De er for fine til å bruke, så foreløpig henger de bare til pynt :)




På Steinkjer har de en flott butikk med navnet Mathildes Verden. Fra denne butikken kommer husets nye grønnplante og noen tøffe, rustne fugler. En gave fra mamma :)




I nærmeste framtid skal mannen i huset og min far begynne å innrede kjelleren vår. Det er bare halve kjelleren som er innredet, og nå tar vi skippertaket med å få ordnet resten. Fra før av er det et soverom, kjellerstue og en stor bod der. Nye rom blir soverom til minstemannen, hobbyrom til mannen, toalett og et klesrom. Kan tro mor gleder seg! Det kommer FØR-bilder snart, og det er nødt til å bli stor forskjell, bare vent å se!



Det er ikke mye jeg får gjort, for ryggen viser lite tegn til bedring (men den er heller ikke værre...). Har fått beskjed om at det er tålmod som trengs for at ryggen skal bli bra - og det passer dårlig, for jeg sto veldig langt bak i køa da tålmodet ble utdelt...

Ha en fortsatt fin dag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!