lørdag 31. mars 2012

Da er vi i gang :)


Endelig skal det bli noe av rotrommet i kjelleren. Mannen i huset har fått ånden over seg, og snart trylles det frem hobbyrom, soverom, klesbod og toalett. Gjett om mor i huset ser frem til dette!! MEN - hvor skal vi gjøre av alt rotet!!??


Bildet over: Her er soverommet til minstemann. Det skal settes inn et vindu på den ene veggen og det blir (nesten) hvitt gulv og hvite panelplater på veggene. Stellebordet på bildet havner snart på bålet...


Bildet over: Her skal det bli hobbyrom til mannen i huset. Det blir et svært rom slik at han skal få plass til alle sine remedier - skinn i alle varianter, dyreskaller, fluebindingsutstyr +++++++++++. Innerst i rommet er det en dør inn til en stor bod med utgang mot garasjen. Kjellerens "nødutgang". 

Mannen i huset har fritt spillerom på dette rommet (forøvrig det eneste rommet i huset han får bestemme noe i :)) Jeg vet ikke hva som skal være på vegger og gulv, så det blir spennende å se det ferdige resultatet...


Bildet over: Her blir det et toalett med skråvegg mot minstemannens soverom. Greit å ha WC nært soverommene til barna :) Det må støpes gulv, så her er det litt å gjøre... Det blir lyst gulv og smalt panel på veggene. Er fortsatt usikker på hva jeg skal behandle panelet med, men akkurat nå heller det mot interiørbeis i en lys gråtone. Jeg skal ikke ha baderomsmøbler, for jeg har mer sans for gjenbruk. Håpet er å finne et gammelt nattbord som servanten skal stå på. Vi har to stk her hjemme, men jeg tror de er for lave... 


Det siste bildet viser klesrommet/bod (viss du i hele tatt ser noe på bildet...). Varmvannstanken blir stående i dette rommet, men vi skal lage en fancy kasse som skjuler den ;) Regner med at dette rommet kommer til å inneholde alt mulig rart, men i utgangspunktet skal det være et klesrom... 


Må ta med et litt penere bilde enn bildene ovenfor:
Noen av mine 40 roser lever fortsatt, og de har fått plass i den nydelige vasen jeg fikk i bursdagsgave.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!