lørdag 21. januar 2012

En herlig butikk….



Etter tips fra naboen har jeg vært innom bloggen http://ninasgaleverden.blogspot.com/ - og her skal jeg si man kan hente inspirasjon og drømme seg vekk! Alle bildene i dette innlegget er lånt fra hennes blogg og Facebookside - bare for å vise hva jeg snakker om :)


Flotte gardiner til MITT kjøkken :)

Hun har også en liten butikk, og sender varer hvis vi (som ikke bor i nærheten) ønsker å kjøpe. Det er mye jeg har lyst på, så jeg skal se gjennom alle bilder før det evt. blir sendt en bestilling. Anbefaler at du klikker på LIKER på hennes Facebookside!


Jeg elsker Green Gate!!


Jeg har tatt lite bilder etter jul, men lover å komme med noen glimt fra hjemmet i løpet av kort tid.

Lampa på veggen passer godt på stua...



Har også begynt å tenke borddekking til konfirmasjon, og tar gjerne imot tips. Ønsker et annerledes bord - ikke noe standarpynting her nei! Det eneste ønsket fra konfirmanten er at det skal være einer på bordet. Og jeg har allerede funnet ut at det IKKE blir hvit duk… Akkurat nå tror jeg det blir grå, men dette kan endre seg mange ganger før dagen kommer!!


Ønsker meg denne lampa også :)


Nå skal jeg surfe over sider som kan gi mg inspirasjon og tips til å stæsje huset til vår og sommer.

Ha en flott lørdagskveld! Vi skal IKKE se Grand Prix. Heldigvis er det ingen som er fan av slike program her i huset... Tenker det blir TV2-kveld her:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!