mandag 18. oktober 2010

Inn i bloggens verden...

Nå har jeg tatt steget, og har havnet inn i bloggernes verden. Vet ikke helt hva jeg nå har gitt med ut på, men jeg ønsker å prøve å være blogger jeg også!



Denne bloggen skal handle om vårt hverdagsliv, min interesse for interiør og diverse hobbyting...  Dvs. det blir ikke så mye tid til hobby, for dagene flyr. Det er som min mor sier: "En uke er jo bare mandag og fredag..." Det er jaggu sant...

Jeg elsker å ta bilder av det som skjer rundt meg. Har aldri fotografert interiør, men jeg har prøvd litt i helga. Håper på tilbakemeldinger slik at jeg blir en vanvittig god fotograf etter hvert :) Tips og ideer mottas med stor takk!



Jeg leser blogger hver uke, og blir rent imponert over hvor flinke noen er til å få det til! Jeg er selv i startgropa, men håper å få til en blogg som jeg kan være stolt av!

I dag startet høstferien, og jeg er hjemme fra jobb med to syke barn. Kan man få en dårligere start?? Nå håper både jeg og barna at all sykdom har forlatt huset før torsdagen kommer, for da skal mor i huset ta høstferie sammen med sine to håpefulle. Far i huset reiser atter en helg på elgjakt...

Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!