torsdag 7. juni 2012

Mens vi venter på sommeren...


Kjøkkenstoler og bord er endelig ferdigmalt, og jeg har testet ut symaskina med resultat i sommergardiner på kjøkkenet.


Stolene er malt i farge Sval sjø. Er ikke helt fornøyd med fargen, for den burde ha vært litt mer turkis... Fargen på interiøret på vårt nye toalett er helt riktig, for den er lys turkis - en nydelig farge, og bilder kommer etter hvert. Har malerom i kjelleren til mamma og pappa - noe som fungerer godt, for møblene males selv om jeg ikke er tilstede. Ganske smart :)

Ellers i huset så er det stor fremgang i kjelleren. Rommene begynner og ta form, og både veggplater og gulv er nesten ferdig. Det gjenstår en del kjedelige ting, som å få hull på muren til vindu.... Men mannen i huset klarer vel dette han :)

Nå gleder jeg meg bare til å få noen dager med sol og varme, for jeg er lei av å måtte fyre i oven hver junidag. Håper bare at værgudene kan gi oss en skikkelig flott sommer, for vi skal holde oss i Trøndelag. Til uka skal vi sende storebror til Alaska, og det er ikke fritt for at jeg gruver meg til at han skal være borte i over en mnd. Nå er jo spenningen om de i hele tatt kommer seg til utlandet pga av streiken. Men vi har en plan B, så det ordner seg nok :)

I dag står det spekemat, eggerøre og potetsalat på menyen, så nå skal husmora lage eggerøre :) Enkel, men deilig mat!!

Ha en fortsatt fin dag!

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!