søndag 15. april 2012

Haugevis av interiørblader!

Jeg er så heldig å ha snille og omtenksomme venner i bygda :)
Lise skulle kvitte seg med noen interiørblad og spurte om jeg ville ha de, og da var det ikke nei i min munn!!

Jeg tar alt jeg kommer over, for jeg klipper ut tips og ideer og setter inn i idepermen min :) Genialt å få så mange forskjellige blad! Selv om mange av magasinene var lest før, så er det alltid greit å kunne klippe i noen, og gjemme noen ;)

I og med at vi leverer ny søknad på hyttetomt i morgen, så bør jeg vel ordne en egen ideperm til hytta. Lise sendte med alle hytteliv og hyttemagasinet for de to siste åra ++, så jeg har litt å bladde gjennom, men jeg elsker slike stunder!

Tusen takk til deg Lise!

I dag er det avslapping som står på programmet. Skal sette meg ute på trappa i solveggen med en kopp te og ei god bok!

Ønsker alle en flott søndag!!

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!